tisdag 29 september 2009

Underbar dag...



Gud va härligt väder de va å vakna till idag:-) Älskar när de e så där ljust och klart å samtidigt kallt! Man blir så pigg då.
Jag har fått gjort en hel del idag, å peppar, peppar så har jag inte så ont i ryggen idag, inte ännu i alla fall!
Det började med att jag väckte Oliwer och såg till så han fick frukost å fick packat ner en liten fika å ha med sig på trippen till Munka idag.
Sen så kom Nowa tippande på tå och ville äta.
Efter det så lämnade jag Nowa på dagis och åkte hem å slängde sängkläderna i tvätten och dammsög å torka golven, så gott å få gjort de!
Sen så utförde jag mitt dagliga träningsprogram, gick riktigt bra!
Sen ut med tvätten på torkvindan å iväg å hämta Nowa igen!
Medans Nowa vilade så passade jag på å baka frallor som vi kunde ha till em-fikat när Oliwer kom hem, men tror ni han stanna hemma då...Nej, han hade eld i baken för han hade bestämt å hitta på något med Nils, så de var bara å köra ner honom!
Men Mormor Ingela kom ju gärna över på en fika me mig å Nowa så det gick ju bra ändå!
Nu så lagar jag mat och tänkte bara ta de lugnt resten av kvällen, börjar få ont i halsen å även en svag ömhet i ena örat...inte baaaa detta! Vill inte bli sjuk..........

Kramar....

Inga kommentarer: