söndag 6 september 2009

Blogga......

Herre gud va längesen de var som jag var inne här å blogga....Skärpning Pauline!
Måste börja med att berätta en grej...Hallands Nyheter ringde mig härom dagen,
pga. denna tråkiga ouppdaterade blogg...skäms ju nästan över att dom ens hade
hittat den!
Men i alla fall så är det nu så här....dom kommer hem till mig på tisdag, och ska göra
ett reportage om mig och min heminredning...sen vad det innebär vet jag inte, dom
hade i alla fall läst att jag älskade heminredning!
Ju mer jag tänker på det...så undrar jag: Varför just jag?
Jag har det inte mer märkvärdigt hemma än någon annan, jag e ju bara jag och gillar
å fixa å dona hemma, jag mår bra av det!
Det finns hur många som hellst jag skulle kunna rabbla upp som har det så himla fint
hemma, som gör att jag skulle kunna ge vad som hellst för å få det så...och så väljer dom MIG.
Men kul ska det i alla fall bli...det kan jag inte säga annat!

Ha de gött så hörs vi snart igen....Kramar Pauline

Inga kommentarer: