torsdag 17 september 2009

Hemma från Stockholm....




Ja, då var man hemma efter trippen i Stockholm:-)
Jag säger bara det: Om alla läkare och övrig sjukvårdspersonal vore som dom på Norrtälje sjukhus, tänk vad allt vore bättre då!
Fick en helt underbar kirurg, Urs Wenger...lägg det namnet på minnet säger jag bara!
Han var precis så som jag vill att en läkare ska vara, han lyssnar, visar respekt, hjälper till, lugn, ödmjuk, rolig, skulle kunna rabbla upp hur mycket som hellst! Men jag känner mig helt trygg över att det är han som ska operera mig!
Sen all den övriga personalen: Sköterka, narkosläkare, labpersonal, Dietist,kurator mfl. Ni var helt underbara ni me...Tänk om man fick jobba ihop med er, men jag vill ju inte flytta dit så jag kom på att de e nog inte så lätt då!
I alla fall så blir det op i början av dec i år:-):-) ingen är gladare än jag just nu,
Och de bästa av allt är att ju snabbare jag blir opererad ju snabbare blir jag bättre i ryggen, så det känns skönt!
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan jag beger mig iväg till Sjukgymnasten för 1 timmes träning!
Ha de gott allihopa så hörs vi snart (lägger ut lite bilder på sjukhuset me)

Inga kommentarer: