lördag 26 september 2009




Hej hopp....!
Idag har jag gjort en JÄTTESTOR smörgåstårta, å de var inte riktigt meningen.
Var tänkt från början att jag skulle gjort en liten som vi skulle ha till kvällsmat för å lyxa till de lite bara!
Men när jag väl börjat så tänkte jag att, de e bättre å göra rejält när jag ändå gör, för de händer ju inte alltför ofta, tror sist jag gjorde smörgåstårta var när jag fyllde 20 år:-)Herre gud de e ju för fasen 10 år sen, men det satt kvar i fingertopparna i alla fall:-)
Gick av bara farten, så nu ångrar man ju att man gått å köpt det när man haft kalas, men vi får ju se hur den smakar först, å de ska vi göra ikväll tillsammans med mamma å Bosse, var ju tvungen att bjuda ham någon nu när det blev så mycket.
Stefan å barnen e på Munkagård, där e öppet hus...skulle gärna varit med men man kan inte göra allt samtidigt.
Nu ska jag ge mig iväg för å köpa en present till min kära kusin som fyller 20 i morgon.

Ni får ha de så gött så hörs vi.....KRAM

Inga kommentarer: