torsdag 10 september 2009

Härlig morgon....



Åhhh vad jag älskar å vakna till solsken...å ute e det helt vindstilla, vindkraftverken rör sig inte alls!
Oliwer har cyklat till skolan å lilla Nowa har jag lämnat på dagis för några timmar, så mamma hennes får tid till å träna sin rygg!
Kortet som jag skulle scrappa igår till min kära arbetskamrat hann jag inte me, utan de gjorde jag i morse efter frukosten...lade ut en liten bild på det!
Ja, i em e de tänkt att mina andra arbetskamrater ska kidnappa henne direkt efter planeringsdagen i stan och sen ska dom då åka ut hit till Tvååker där vi alla slår följe å åker till ett ställe som jag inte vet vad de heter:-) men i alla fall så ska vi där göra 3 rätters middag och ha de allmänt trevligt! Ska bli himla kul detta, älskar å överraska folk!!

Inga kommentarer: