fredag 11 september 2009

SYSKONKVÄLL

Medans barnen har varit på dagis å skolan har jag hunnit me mycket idag:-)
Varit i Falkenberg å handlat inför kvällen, varit på Team sportia å fixat present till Wille å köpt fotbollsskor å innebandyskor m.m till Oliwer, ska bara se så dom passar annars bytar vi, men de var så billigt så jag vågade inte vänta!
Sen har jag packat upp allt å hunnit träna min rygg lite, får nog bli lite till sen när Nowa sover middag!
Vi halv 4 kommer Nowas kära farmor å farfar å hämtar henne, hon ska nämligen tillbringa natten hos dom medans jag har syskonkväll här hemma å Stefan å Oliwer drar till Ullevi å kollar på cross:-) Stefan fick det i present av mig när han fyllde år, och jag fixa även en biljett till Oliwer:-)
Men oj vad jag ser fram emot våran kväll...ska bli såååå kul å laga mat ihop me syskonen å sen snacka å spela spel hela kvällen:-) MYYYYYYYS!!!!

Inga kommentarer: