tisdag 22 september 2009



Jag behöver väl kanske inte blogga så mycket idag:-) Räcker att ni tittar lite i HN så kan ni ju läsa om mig:-)
Ja herre gud...det blev ett riktigt stort repotage i alla fall, tänk vad mycket en liten blogg kan göra!
Idag är en sån där dag man bara vill kurra ihop sig med en filt i soffan och lite levande ljus och så bara ha de gött! Men jag tror att jag å Nowa ska ta på oss regnkläderna å kila ner till Mormor en liten stund å se vad dom har för sig.
Medans Nowa sover ska jag göra min dagliga träning, vet faktiskt inte om det hjälper så mycket, men man får ju tro och hoppas på det, vill ju kunna börja jobba snart igen...blir galen av att gå hemma!
Måste iväg till Höråsens plantskola i em eller i morgon, beror på när Stefan kan, det är nämligen hög tid att plantera häcken som vi ska ha på framsidan, tror det blir en vintergrön häck av något slag...vi får se vad dom har där!


Ha de gött så länge...

Inga kommentarer: