måndag 7 september 2009

Hemmaliv


Ja, nu får man passa på å blogga lite medans Nowa sover middag!
Väntar bara på att min läkare ska ringa å tala om svaret på röntgenbilderna
som togs i tors...e faktiskt inte nervös, ska bara bli skönt å få veta vad det är!
Fattar verkligen inte vad de e me ryggen...som i lördags, ja då skulle jag putsa
fönster...men de fick jag snabbt ångra efteråt!
Hade sååååå ont i ryggen att jag klara inte ens av å sitta med familjen å skala
kräftor på kvällen, kändes som att ryggen skulle gå av och fick en illamående
känsla så fort jag rörde mig, men så här e de hela tiden, gör jag något som e det
minsta ansträngande så får jag räkna med att kvällen å dagen efter e jag helt kass:-(
Så man kan säga att det e "varannandagsröj",gör jag något ena dagen får jag räkna me
att nästa dag klarar jag inget osv.
Men man ska tänka som så att det finns såna som har det värre, mycket värre, så jag
ska absolut inte klaga, men det är så förnedrande att jag inte ens klarar av å arbeta
som vanliga människor, de e DET som känns skitjobbigt!
Nog om detta nu...jag hör av mig när läkaren har ringt!

En liten bild på mina barn: Utan er - ingenting

1 kommentar:

Anonym sa...

kul att du också är igång med bloggandet, nu kör vi båda två tycker jag!! :) LÄNGTAR TILL FREDAG!! :)