måndag 7 september 2009

RyggF_N

Ja då ringde läkaren...Jag har 2 diskar som har blivit för korta/mindre som
i sin tur gör att dom ligger å trycker på nerver som gör att jag får väldigt
ont i ryggen, och sen är det stor vikt som ligger å pressar mot ländryggen och
gör att smärtan blir värre!
Jag kommer att fortsätta vara sjukskriven 2 veckor till, så jag får chans att verkligen
ge träningen tid hemma och hos sjukgymnasten! Men både jag och min läkare hoppas
på att jag får gjort min Gastric bypass op så fort som möjligt, det kanske inte alla visste:-)
Berättar mer om den op vid ett annat tillfälle!
Jag funderar faktiskt på att ringa Allansson, vår egen massör här i Tvååker, har hört
att han e väldigt duktig....får tänka på det!

Kramar Pauline

1 kommentar:

Marika Nilsson sa...

Nu har du ju verkligen fått lite fart på ditt bloggande!!

Synd att man inte kan kapa av ryggen i stället... Och i ditt yrke som man verkligen MÅSTE ha en väl fungerande rygg... Tänker på dig!!