onsdag 30 december 2009

Julen över...

Ja ,julen den bara springer iväg, älskar verkligen tiden innan jul men när julen väl e över ja då e den över, då vill man ha bort allt julpynt å fram med vårgrejer.
Men nej jag lovar, ska inte ta bort det ännu....men snart:-)
Idag tänkte jag ta med mig Nowa å åka till Vallarna...MYS, Stefan ska va hemma å fixa i garaget och Oliwer vänta på att Amadeus ska komma hit, ev hänger dom med till Vallarna.
Nu till någonting helt annat, när de gäller min viktminskning så har de stått stilla på minus 20 kg nu ett tag, blir lika besviken varje gång som jag ställer mig på vågen...men tror att de börjar röra sig snart för nu orkar ju även jag röra mig mer å då borde de ju vända...
Idag e de en stor dag för min kära Kim, hon fyller 30 år å vi är bjudna dit på kalas...lilla Kim fyller 30, herre gud va tiden går. De e ju inte längesen vi lekte som barn å hittade på en massa bus, presenten hon ska få hoppas jag hon blir glad för...återkommer senare om vad hon får.
Ha de gött alla ute i kylan.....

Inga kommentarer: