söndag 13 december 2009

13 dec...

Idag är det Lucia dagen, en dag som många firar på ett eller annat sätt. Men för några är det en speciell dag, en dag man aldrig glömmer. Idag skulle min lillebror Andreas blivit 23 år om han hade levt...så denna dagen är inte så självklar som just Luciadagen, utan den 13 dec förknippar jag mest med Andreas.
Sitter just nu sitter jag å myser under en filt i soffan med en massa tända ljus, Stefan å barnen är på lussefika hos Kerstin å Göran, jag valde å stanna hemma å ta de lugnt!
Nu är det några dagar sen jag gjorde min Gastric bypass op, å det känns riktigt bra...visst är jag riktigt öm å svullen i magen men jag är sååå glad att jag mår såpass bra som jag gör, just nu ångrar jag inte ett dugg att jag gjorde denna op, detta är min chans till ett bättre liv, så är det bara å sen är det upp till mig å göra det bästa utav det.
Funderar på om man skulle ta å elda lite i kaminen, e lite frusen just nu.

Kram...

Inga kommentarer: