torsdag 3 december 2009

Sjuk...









Varför skulle man bli sjuk nu för??? Både jag, Nowa å Oliwer e hemma i förkylning.
Å jag som ska opereras på ons, detta får ju inte hända! Men jag kan ju inte säga att jag är
nervös inför op i alla fall, för de enda jag tänker på är att jag ska bli frisk till opdags.
Försöker dricka mkt vatten med pressad citron i och sen har jag även fuskat med varmt honungsvatten, jag får ju egentligen inte äta eller dricka något förutom Lcd kost å vatten nu inför op, men va fasen gör man då!!
Vågen visar nu -13 kg, så det går sakta ner, skulle ju gå ner 8 kg till op, men då har man ju lite marginal.
Frågade barnen vad vi skulle ta å hitta på innan, dom e ganska så uttråkade å rastlösa kan jag säga efter att ha varit hemma i 2 dgr, så dom föreslog bakning! Nowa ville hellst baka pepparkakor, men det blev de ju inte! Det sluta med att vi gjorde hallonmuffins, tog precis ut dom ur ugnen, ser smaskiga ut! Blev tyvärr bara 8 st, får nog dubbla receptet nästa gång:-)
En sak jag måste berätta är ju att jag klippt mig...riktigt kort!!! Säkert 20 cm som åkte av...ni ska få se bilder tänkte jag!
En sak som jag är väldigt ledsen över är att jag får bli hemma ikväll, Jag å Stefan skulle nämligen iväg på julbord med hans jobb, vilket aldrig hänt så länge vi varit tillsammans i 11 år.
Men nu får han gå själv å jag får snällt bli hemma med barnen å kurera oss:-(

Inga kommentarer: