måndag 21 december 2009

Stygnen borta...

Idag har jag varit borta på distriktet å tagit bort stygnen, såg bra ut...men får tejpa ett tag nu så det inte glipar.
Var uppe en sväng på jobbet me å hälsade på, trevligt!
Igår var jag på ljusparty i Rönnås hos Anna, fick köpt en del ljus, Olwer följde också me å han fick väl sig en del skratt.
Stefan försvann ut i garaget å skulle greja, så nu ser man väl kanske inte han mer idag:-)
Nowa å jag har kollat på en massa leksaker i leksakskatalogen, de e mycket hon vill ha kan jag säg, vi får väl se om tomten har tyckt att hon varit tillräckligt snäll.
På tal om något helt annat, blir så irriterad på människor som e så negativa, vad dom än säger eller någon annan säger så får dom det till å bli negativt, man blir på så dåligt humör när man träffar dom, å de e det inte värt för jag har bestämt mig för å få en bra jul i år å då orkar jag inte med massa negativa människor....punkt slut!!
Nu säger Nowa att hon e hungrig så vi får väl ordna till något gott å äta!

Kramar..

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Angående det där med negativa människor så kan jag inte annat än att hålla med! Jag har ett par strålande exempel på sånna och det är ju så tråkigt! Vad man än säjer eller gör så är det alltid något som är fel, tråkigt, inte bra eller vad det nu kan vara.

Jag håller med dig, ska bojkotta dom nu i jul!

frida sa...

man ska inte umgås med människor som tar energi, utan med människor som ger:) ses senare !:)