tisdag 15 december 2009

Brrr....

Ja,det märks att man börjar tappa lite vikt, för de va hemskt va jag fryser idag, ändå har jag ju så mycket på mig å vi eldar förfullt i kaminen, men jag får nog bita ihop ett tag.
Idag har jag varit såååå uttråkad, de e inte kul å bara gå hemma själv på dagarna ska ni veta.
Var hos mamma å Bosse en sväng på fm å tog en kopp kaffe, sen så kom Oliwer å Wille hem, men dom stanna ju inte inne speciellt länge.
Frida ringde å frågade om jag ville färga hennes hår, så de gjorde jag...å de blev sååå bra, hon passa kanon i den mörka färgen.
Sen åkte vi ner hela fam till Pappa i Rönnås, där blev vi bjudna på fika.
I morgon tänkte jag att jag skulle röja lite här hemma, funderar tom. på att åka å kolla på lite smink till mig själv, skulle behöva det, vi får se.

1 kommentar:

Anonym sa...

kom på en sak som din mormor sa till oss en gång... Om någon någon gång skulle påpeka något om vår kroppsbyggnad skulle vi svara att vi klarade oss bättre när det blev svält! til motsats till de...
Synd att jag jobbade på nyår, men det kommer väl fler tillfällen!!!! KRAM