tisdag 8 december 2009

Läckra kläder...

Ja nu skulle ni se mig, ligger i sängen med riktigt läckra kläder...Ett par stora trosor som går ner en bit på låren å sen en lång vit skjorta...jättesnyggt!
Har duschat med hibiscrub nu, ska även duscha i morgon bitti innan op.
Stefan har precis åkt, så nu får vi sysselsätta oss på varsitt håll tills i morgon kväll då vi ses igen förhoppningsvis.
Just nu känner jag mig väldigt lugn inför op, men i morse var de värre!
Då mådde jag skit...mådde illa, ville spy och kallsvettades å höll på att svimma, men som tur va så släppte det!
Har träffat 3 till här uppe, varav 2 opererades igår och en ska opereras som nr 1 i morgon.
Dom som har gjort op mår oförskämt bra säger dom, så man hoppas ju på det!
Vågen visade - 15 kg, så det känns riktigt bra, nästan dubbelt så mkt som jag skulle gå ner.
I morgon vid 10 ca åker jag upp till op, så håll nu tummarna för att allt ska gå bra så hör jag av mig igen....

KRAM

Inga kommentarer: