fredag 18 december 2009

Viktnedgång?

I dag visade vågen -1 kg till, så nu totalt 18 kg men bara 3 sen op. Å varför blir jag så besviken när man inte går ner mer???
Jag har gått ner 3 kg sen op för drygt en vecka sedan, å de tycker jag e för lite!
Men samtidigt vet jag ju att de är bättre å gå ner långsamt, detta är ju en förändring som ska hålla hela livet som jag gjort och gör nu. Jag måste nog försöka få min hjärna å fatta att de inte e ngn ny bantningsdiet jag håller på med än en gång, utan de e faktiskt en livslång förändring denna gången, det är stor skillnad!
Jag står fortfarande fast vid att det handla mkt om å ändra tänkandet när det gäller viktminskning, men samtidigt skulle jag inte klara det utan med hjälp av denna op.
Jag läser ju 2 böcker samtidigt nu, bla Tjockholmsbibeln, av Jonas Gårde, han ni vet som är med i Grannfejden ochhar även varit med i programmet Tjockholmen för några år sen, han e helt otrolig, å allt som han skriver går rakt in i hjärtat! Han skriver verkligen så man förstår vad han menar...
Men för övrigt så mår jag toppen, känns helt overkligt att jag kan må så här bra efter op. Visst känns det men det känns kanon ndå.
Tänkte vänta med å ta stygnen tills på måndag, annars tar jag dom själv i helgen.
dg ska jag börja med purekost, får se vad magen tycker om de, annars får de väl bli flytande ett tag till.
Nu ska jag å Nowa strax iväg bort till Marie å Alvin en stund, ha de gott!!

Inga kommentarer: