fredag 1 januari 2010

Nytt år....2010

Igår var en ovanligt lugn nyår...började med att vi åkte in å köpte lite småraketer och sen skridskoåkning, avslutade stan med att gå i affärer med Kim, jag hittade jeans till Stefan, mössa till Oliwer å Kängor till Nowa, allt på rean, kan ju inte bli bättre när det sen visade sig att allt passade perfekt när jag kom hem.
Sen kom Anna hit å det var dags å fixa till hennes hår och sminka henne, blev riktigt nice, sen körde jag henne till hennes kompis å jag åkte sen hem å åt krabba med familjen, inte så gott som jag trodde, men jag älskade klorna, barnen tyckte inte det var såå hemskt gott heller:-)
Sen blev de tv å mys hela kvällen....vid 23 var de dags å väcka barnen å bege sig in till staden för å se fyrverkeriet på fästningen, åkte ut till 1:a vik på Getterön, där såg man ju hur bra som hellst.
Barnen var vakna hela vägen hem, men när vi väl kom in så somnade dom med en gång å även vi.

GOTT NYTT ÅR alla nära å kära.....

1 kommentar:

Skräddardotter sa...

Tänk att hitta en Tvååkerdäga här!