torsdag 21 januari 2010

Blommor...


Idag har jag å Nowa varit å köpt handbuketter till Farfars begravning som är i morgon.
Sen så köpte jag även oasis och 24 vita rosor, har gjort ett hjärta utav det som jag ska sätta på Andreas grav, lägger in en bild på hur de blev.
När vi väl kom hem så åt vi lite lunch å sen så somnade Nowa i min famn, vaknade sen utav 2 inrusandes små killar, Oliwer och Nils.
Jo, dom har ju ringt från Norrtälje idag också, hade ju telefontid kl 13.30. Dom tyckte att allt verkade bra, å dom tyckte även att jag hade gått ner mkt, vilket jag inte tycker själv.
Fick mina mått som jag mätte när jag var där på invägning den 15 sept och så fort jag hittat ett måttband så återkommer jag med resultatet å vad det har minskat.
Ska gå å kolla om kycklingfileerna tinar, får bli det ikväll.


Kram...

Inga kommentarer: