lördag 30 januari 2010

Ledig helg...









Ja då var man igång me jobbet igen...känns bra å komma tillbaka trots att vi har det väldigt tungt på jobbet.
Men den här helgen e jag ledig, så i dag har vi sovit länge, Oliwer kom in å väckte mig vid 8.20 ca...å då vaknade ju Nowa me. Men de var skönt å inte ha någon tid å passa. Nu är Stefan och barnen på fotbollscup i Getinge, jag hade gärna följt med men eftersom jag ska iväg vid 17 så hade vi ju inte hunnit hem tills dess , så jag fick snällt bli hemma...så nu har jag städat å varit nere å kollat till max( mamma å Bosses katt).
Jo ni förstår att kl 17.30 ikväll ska jag å Kim befinna oss på Värdshuset i Varberg där vi ska äta god mat å kl 19.30 ska vi vara på Varbergs Teater och se på musikalen Hair , det är hennes 30 års present från mig:-)
Kommer bli så himla trevligt å kul detta.
Nej nu ska jag snart fixa till mig lite, men vi hörs.
(va bara tvungen å lägga ut bilderna vi tog på Nowa, Oliwer tyckte hon va såååå cool, för hon såg ut som värsta skataren(hur de nu stavas)

Inga kommentarer: