onsdag 3 februari 2010

Träning...

Trodde aldrig jag skulle komma fram till jobbet i morse, vägen fram till skolan gick knappt å köra på, de va bara å gasa på för å komma framåt, men i alla fall kom jag fram, värre var de för min jobbarkompis Cecilia, när hon var på väg till jobbet på långåsvägen så var de en bil som kom körandes för långt inpå cecilias körfält så den körde på backspegeln som i sin tur krossade hela hennes ruta vid förarsätet, så hon var full med glassplitter när hon kom fram, å den personen som körde på stannade ju inte ens.
När arbetsdagen var slut, snöade de som bara den å jag blev tveksam till å bege mig in till stan å hämta Hanna i skolan å sen åka å träna, men jag hade ju lovat så jag hämtade Nowa på dagis å åkte hem å lämnade henne hos Stefan å sen bar de iväg.
När jag var vid Åhs så trodde jag att ja skulle köra av vägen, fanns inte ett spår på vägen för de hade yrt igen av snö, men efter att ha kört i 40 km/h så kom vi till slut fram å vi fick tränat.
De var riktigt kul å stå på crosstrainern igen, trodde inte jag skulle orka så mycket men jag stod hela 45 min, eller stod å stod, De blir ju som att jogga men skonsammare mot kroppen, jag älskar min crosstrainer:-)
Vågen stod i morse på -27 kg
Förresten har ju glömt å redovisa skillnaden på måtten runt mage å midja, så här kommer dom:

24 jan:

Vikt: -25 kg
Mage: -13 cm
Höfter: -16 cm

2 kommentarer:

Anna sa...

Så bra det går för dig, härligt.
Kram Anna

Marika sa...

Kul att komma igång att jobba och träna igen!!! Trotts snöoväder... Ha de bra i det vita!