onsdag 17 februari 2010

Gekås...

I går efter jag hade jobbat åkte jag bara hem med Nowa å inväntade Stefan sen så åkte jag helt ensam till Gekås...kändes helt tomt i affären, och jag kunde bara ta de lugnt i min egen takt utan å tänka på någon annan, så himla skönt. Fick tag i både jacka, väska och plånbok till mig själv, regnkläder, gympakläder,vantar till Oliwer och en massa andra bra å ha grejer...hittade även gympaskor till Oliwer på skopunkten.
Jag var uppe i Ullared strax efter 15.30 och hemma strax innan 18, de tyckte jag var bra gjort:-)
Idag har jag ingenting planerat på fm, ska iväg å jobba i em.
Tänkte höra med Stefan om han kan ta me barnen å se till så dom får den 2:a sprutan när han hämtat dom i em, vi får se vad han säger...dom vaccinerar ju bara på onsdagar här i Tvååker mellan 14-19.
Ni får ha de så bra.....kramar

Inga kommentarer: