torsdag 25 februari 2010


Här ser ni en superstolt kille, han fick nämligen pröva Morgans elgitarr i lördags:-)
Å de lever han på länge ska ni veta...
Idag har jag jobbat, enda dagen denna veckan eftersom här e sportlov för barnen så vill man ju passa på å vara ledig så dom får känna att dom har lov.
Men enda dagen man ska jobba så e min rygg helt j-a kass, fattar inte varför den inte blir bättre, jag har ju ändå tappat 30 kg, å de kändes ju bra till en början men så fort jag började jobba igen så kom de tillbaka, idag så höll jag till å med på å svimma av smärtan, skulle resa mig upp och kunde inte räta upp ryggen, då svartnade det för ögonen och jag fick luta mig mot köksbänken i personalrummet, å det släppte. Men ärligt hur länge ska det va så här, vill ju kunna jobba.
Ja, ja man får bita ihop så gott de går!
I morgon ska vi till Busfabriken i Halmstad hela familjen, Stefan slutar 11 sen bär det iväg, Nowa ser verkligen fram emot det eftersom hon bara varit där när hon varit bebis.
Återkommer om hur de gick:-)

1 kommentar:

Marika sa...

hoppas dagen blev lyckad!!

kram!