måndag 8 februari 2010

Fest...

Känns som om baksmällan kommer en dag för sent för min del, igår mådde jag riktigt bra bara lite trött men idag har jag kännt mig jättetrött , å inte alls sugen på å dricka kaffe eller ens äta!
E ju inte van vid å dricka alkohol längre, å speciellt inte i större mängder!
Men Andreas fest i lördags var kul, trots vissa bravader som hände...å tråkigt var de oxå att jag råkade riva sönder 2 st tröjor på en spik, hade köpt en helt ny tröja som jag var såååå nöjd me å sen hade jag lånat en skjorta av Emma som jag hade utanpå, å båda gick sönder:-(.....blev så besviken, så nu har jag beställt en ny likadan....punkt slut!!!!
När de gäller viktminskningen så går de sakta men säkert ner....-28 kg visar vågen nu, å det känns fantastiskt befriande att kunna njuta av allting men ändå gå ner i vikt, så jag e GLAD!!!
Nu ska jag bege mig till jobbet å tillbringa min kväll där, ryktet jag hörde som sa att det går magsjuka på mitt jobb nu visade sig vara falskt alarm så det känns ju bra......

Inga kommentarer: