måndag 18 januari 2010

Måndag...


Ny morgon å ny vecka...Oliwer har åkt till skolan men Nowa ligger fortfarande å sover gott, men hon e nog snart på G, hör nog snart dörren öppnas å små tippande steg komma springande.
Mi morgon har inte börjat så bra, har fruktansvärt ont i min "gamla utslitna" rygg, nej nu överdrev jag väl, gammal är den ju inte, men utsliten är den ju tyvärr...men hoppas på att den ska gå å få bra igen...
Nu ringde min kära syster, telefonen är i samma rum som Nowa...så nu vaknar hon nog säkert.
I em ska vi hem till familjen Jernsand, trevligt,trevligt.
Igår var jag på Tacksägelse i Skephult, efter det så var det tjockisträff i Gunnarsjö, så pappa å Birgitta körde mig dit....å jag säger som syster Frida, nu vet jag vad världens ände ligger:-) Men mysigt var där...å TREVLIGT hade vi trots att Susse var så bakfull:-) Men allt går, huvudsaken e att vi träffas....

Inga kommentarer: