torsdag 14 januari 2010

Underbar dag...

Idag e en sån där dag som man får hur mycket energi som hellst av!
Solen skiner, himlen e blå, dock blåser här lite men inte farligt å sen så är det inte så kallt!
Morgonen började med att Nowa vaknade kl 4...JÄTTEKUL å vara mamma just då, hon
var inte alls trött å tyckte att vi kunde gå upp, tror hon somnade vid 6 igen.
Så när jag väcker henne halv 8 så är hon ju inte alltför pigg...men, men de e bara å upp å hoppa!
Fixade varm choklad å fika till Oliwer som han skulle ha med sig till skolan, dom skulle nämligen till höråsen å åka pulka idag.
Sen iväg å lämna på dagis och fritids, efter det begav jag mig bort till Vårdcentralen å tog prover
å sen skulle svaren faxas till Norrtälje.
Väl hemma igen så drog jag igång med storstädning, så nu doftar det riktigt rent i huset , hade kännts ännu bättre om man haft nya köksgardiner å kunnat hänga upp...men de kommer snart, jag lovar, har hittat ett par cactusgröna panellängder som jag skulle kunna tänka mig, men vill kolla vad dom har på gekås först tror jag:-)
Nej...nu kan jag inte sitta här mer, måste äta lunch och sen bär det iväg på insulinutb. på jobbet.

Kram,kram....

Inga kommentarer: