torsdag 7 augusti 2008

XTRAVAGANZA

Nu ska jag verkligen ta tag i min vikt och få bort alla kilon!
Har äntligen fått motivationen tillbaka till att kunna lyckas få bort, först och främst dom 36 kg jag gick upp med min graviditet med Nowa för 1 1/2 år sen!
Sen har jag ju en del kilo upptill dom som ska bort...har kommit till det stadiet då jag inte ens vågar få reda på vad jag väger...vill bara inte veta det nu!
Så på måndag när jag åker in till stan till Enjoy för att väga mig...då kommer jag att säga att "VILL EJ VETA":-)
Den dagen kommer då jag känner mig redo för att få veta det.....nu vill jag bara känna att jag går ner i vikt först och främst!
Jag ska gå en 26-veckors kurs på xtravaganza, precis som den jag gick 2006, då jag verkligen lyckades jobba med att få igång träning och självkänsla...och dessutom tappade jag 33 kg....helt otroligt!
Men denna gången ska jag inte bli gravid direkt efteråt utan denna gången ska jag ända i MÅL och jag ska behålla vikten...punkt slut!

1 kommentar:

Anonym sa...

heeej syster :) Kul att du ska komma igång me de igen!! Vi kan ta promenader om du har lust :)