torsdag 14 augusti 2008

Dag 3

Snart är denna dagen också avklarad, det sägs att 3:e dagen ska vara värst men jag har nog inte tyckt det...jag tog bara 1/2 påse till frukost idag och sen glömde jag av att äta så när klockan var 15.00 kom jag på mig själv att dricka väldigt MYCKET vatten...förmodligen för att jag var görhungrig!
Men nu har jag 1 1/2 påse till ikväll...gött!
Tror jag ska fortsätta å köra med en halv till frukost, för det är ju fram på em,kvällen som jag kräver mer(låter som ett spädbarn som ammas):-)
Längtar till på tisdag då jag ska väga mig!!
Förresten den där promenaden jag prata om igår...den blev inte av:-(
Här hár ju för katten varit storm på västkusten idag, och skulle jag ge mig ut och gå så skulle jag ju blåsa bort...INTE, finns väl ingen risk när man bär på mitt bagage:-)

Inga kommentarer: