onsdag 13 augusti 2008

Dag 2

Nu är snart denna dagen över...skönt det!
Jag kan ju inte säga annat än att det är skitjobbigt detta för säger jag något annat så ljuger jag!
Men fasen den som ger sig...denna gången finns det inget som kan stoppa mig,jag ska helt enkelt i MÅL!
Tänkte jag skulle komma igång med träningen snart, så fort jag kommer i träningskläderna och fått upp lite självkänsla...men har lite planer på att ta en rejäl promenad i morgon om vädret tillåter (och oliwer tillåter),vi får se...jag lovar inget!
Har satt upp lite delmål idag...och vid varje delmål jag uppnår så ska jag unna mig något, för det känner jag att ja e värd!
Vad tror ni om en sån där stegräknare från omron style tror jag det heter, har förstått att den ska vara väldigt bra, den kostar 349 inkl. frakt...så jag får väl spara ihop till en sån då:-)det sägs ju att den ska öka motivationen till att gå mera!
Nu ska jag faktiskt snart krypa ner i sängen, känner att jag behöver det!
Ha de nu gott så länge...för det ska jag ha:-)

Inga kommentarer: