fredag 15 augusti 2008

Dag 4

Herre gud vad detta går bra...visst e man hungrig ibland men inte så det stör!
Jag hade inte trott att det skulle gå så här bra om jag ska erkänna, men det är ju kul när det är åt det hållet!
Förra gången jag var med i xtravaganza så gick jag på helfart i 12 veckor, alltså jag åt inget annat än 3 milkshakes om dagen, men denna gången har jag lovat mig själv att jag ska klara 15 veckor på helfart,vad tror ni...fixar jag det?
jag och min son Oliwer var på bio i söndags och såg filmen: Kung fu panda, riktigt bra faktiskt!
I filmen sa sköldpaddan till pandan: Gårdagen är historia, morgondagen ett mysterium, men idag... ÄR EN GÅVA.....Fattar ni hur dessa ord gick rakt in i mitt hjärta, och dom orden kommer att hjälpa mig ända i mål!
Tänk vad bara några ord kan göra...vilken makt alltså!

Inga kommentarer: