tisdag 26 augusti 2008

Vägning nr 2

Det är ingen nöjd Pauline som skriver nu, jag e så jävla besviken på mig själv! Men samtidigt så har jag ju skött mig,har inte fuskätit ngt annat!
Vågen visade på -2,5 kg denna veckan,ja jag vet, ni tycker det är bra men jag kan bara inte tycka det hur mkt jag än försöker! Jag har så j-a höga krav på mig själv, och inte blev det ju bättre när den som vägde mig säger så här: Ja,jag skulle me behöva gå ner ett par kilo, och så klämmer hon på sin mage( sin lilla mage)
Såg inte ett enda kilo för mycket på den människan, det gjorde mig ännu mer irreterad!
Men jag får väl försöka bearbeta mig själv till att tycka att det varit duktigt av mig att tappa 9 kg på 2 veckor! Men på min stora kropp så känns det ju som en droppe i havet!
Ja,ja.....
Fasen vad det luktar gött här inne nu, familjen äter potatis,fläsk och löksås! Mmmmmmmm
Men jag ska inte äta det utan får nöja mig med min persikashake senare!
Ha de gött så länge.....

Inga kommentarer: