lördag 16 augusti 2008

Dag 5



Ja då var jag på 5:e dagen idag!
Har varit lite jobbigare idag, tror det beror på att det är lördag och dom andra i familjen äter gott och så ser man andra familjer som picknickar och så...Har nämligen varit på Vallarna i Falkenberg idag, barnen har fått lekt lite och sen har vi kollat på djuren, Nowa tyckte det var sååååå kul, hon har ju växt till sig lite nu sen vi var där sist så hon hade mer glädje nu ut av allt!

Sen bar det iväg hem, och då hade ju så klart en kompis till Oliwer ringt och Oliwer var ju inte speciellt sen att ringa upp:-) Fick en gooo bild på dom innan dom stack iväg och skulle köpa glass




1 kommentar:

Vickenickan sa...

Jag är helt övertygad om att du fixar 15 veckor. Du låter tokmotiverad. Själv är jag inne på min andra helfart sväng för i år. Idag är första dagen. Huvva. Varför utsätter man sig för sånt här :) Vi får hjälpas åt att peppa varandra in i mål. Men se till och ta riktigt bilder på din själv även fast det inte är roligt nu. men tänk vad roligt att jämföra med sedan. Mina kollegor tog en bild på mig varje månad. Så himla peppande för en själv att verkligen se skillnaden. Kör så det ryker nu!! Kolla gärna i min blogg vickenickans.bloggsite.se