fredag 22 augusti 2008

Dessa j-a fredagar...

Varför ska alltid fredagar vara värst när man inte får äta, förmiddagen började ju ganska bra men em har inte varit bra, huvudvärk,frossa...mår skit helt enkelt! E även sugen på mat, riktig mat men jag måste överleva denna dagen me UTAN vanlig mat!
Hoppas på att man har gått ner mycket på tisdag med så motivationen stärks ännu mer! Visserligen är ju 6,5 kg på en vecka int dåligt så jag borde ju vara nöjd även för det lilla jag går ner....men ni vet väl hur jag e!!!
Blev ju inte lite sugen på att åka på semester idag...körde nämligen pappa och hans fru till landvetter,dom skulle till Bulgarien och götta sig...Åh tänk om de vore jag som skulle åkt istället!
Nej nu får jag väl försöka göra lite nytta, dom andra sitter vid matbordet och äter grillat kött m. pommes...det luktar inte alls dumt kan jag säga! Men jag ska ju ta min påse med persika shake om typ 2 timmar...MUMS:-(

Inga kommentarer: