fredag 29 augusti 2008

Träning!!!

I går kom min fina stegräknare på posten:-) och hur vore det om jag inte slog sak i saken när det gäller träning så den får visa vad den går för!
Så idag satte jag på mig den det första jag gjorde och sen har den fått hänga me hela dagen!
Vet ni vad jag gjorde nu i em.........jo jag körde in till Enjoy och ställde mig på "min kära crosstrainer! som jag typ inte träffat på ett år kanske! Och jag körde 1 timme.....ja ni hörde rätt 1 timme! Helt sjukt, fattar inte att jag orkade, men motivationen är så OTROLIGT HÖG nu så inget kan stoppa mig! Tror helt ärligt faktiskt att Mona o Kaj blev lite oroliga för mig där ett tag....men jag fixade det:-)
Så idag har jag gått 9255 vanliga steg och 7052 aerobicsteg,så totalt: 16307 steg...så jävla crazy alltså!
Det känns sååååå jävla skönt nu efter duschen, känner mig lätt som en fågel:-)

Inga kommentarer: