fredag 30 oktober 2009

Höstlov...




Jag älskar när barnen har lov...varje morgon börjar med att man inte har några måsten utan att barnen kommer å myser med en i sängen. Sen när vi känner att vi e redo för å kliva upp så fixar man frukost i lugn och ro...å sen kan man börja planera och förbereda sig för dagens aktiviteter.
Denna veckan har barnen bara behövt vara på fritids en enda gång å då bara 4 timmar, så dom får verkligen känna att dom har LOV och e lediga!
Denna veckan har vi hunnit med en hel del, Oliwer har haft öroninflammation, han som typ ALDRIG e sjuk längre, stackarn! Han har även fått klippt sig hos Paulina, blev så himla bra!
Sen har det varit en liten tripp till klitterbadet, där barnen badat med pappa medans mamma varit å inhandlat en massa julklappar:-)
Vi har varit hos Kim å Wille å hälsat på och igår så stack jag och Oliwer iväg till Gekås å shoppa en del, julklapp till Nowa bla. och en massa annat som behövdes, fick också sett Jill Jonsson som uppträdde och signera skivor!:-)
Idag så har jag å barnen varit ute i trädgården å lekt lite...måste va med barnen så mycket som möjligt nu för ikväll går jag på mitt helgpass, jobbar 7-21 lör å sön med 1 timmes rast, så jag kommer vara helt slut, e livrädd för att ryggen inte ska hålla:-( Men vi håller tummarna på att den gör det....Ha de gött allihop och ha en helt underbar å spännande Halloween:-)

Kramar...
( lägger in lite bilder på Oliwer´s nya frissa)

Inga kommentarer: