måndag 26 oktober 2009

HÖSTLOV


I dag börjar barnens höstlov...vi har haft en mysig morgon. Tyvärr får dom inte helt ledigt denna veckan utan får bege sig till dagis å fritids en stund nu i em, för jag ska iväg å jobba!
Men resten av veckan har jag sett till så dom får bara vara...:-)
I morgon blir det en liten överraskning för dom, bad på klitterbadet men de vet dom inte ännu så säg inget:-)
På ons har vi äntligen bokat tid till Oliwer för klippning, han behöver verkligen klippa sig!
Sen får vi se vad veckan mer har å bjuda på...jag går på å jobbar på fre kväll sen lör & sön 7-21...härligt att man vet hur man ska fördriva Hallowen!!
I går morse så var de inte lika kul å vakna upp som idag, när jag kollade ut så stod garageporten öppen, så jag fråga Stefan om han glömt å stänga och låsa, men de hade han inte.
Så han och Oliwer gick ut och kollade, rätt som det var så hörde jag ett illvrål, Oliwer var såååå ledsen. Någon har brutit sig in genom fönstret och tagit Oliwers cross, och sen öppnat garageporten inifrån!
Helt jävla otroligt att någon kan göra något sådant mot ett oskyldigt barn! Han hade precis lärt si å köra på den stora crossen och var sååå stolt, men tyvärr fick inte den stoltheten vara så länge:-(
Men vi hoppas dom får tag i den och att fingeravtrycken visar vem det är som stulit den!
Men som tur var så avslutades ju dagen bra i alla fall, jag hade ljusparty här hemma på em, med 12 gäster...riktigt mysigt å det var precis ett sånt väder man vill ha när man har just ljusparty! Så nu längtar jag tills alla ljus å grejer kommer hem:-)
Sen måste jag ju berätta vad jag fick av min älskade Stefan när jag kom hem från jobbet i fredags...Det har blivit 2 buketter på kort tid nu från honom, och jag vet vad ni tänker nu, har han dåligt samvete för något? Men det e ju de han inte har utan han vill bara visa hur mycket han älskar mig...

Inga kommentarer: