onsdag 21 oktober 2009

Sprutdags!





Ja då har man varit å fått den där sprutan, som alla borde ta...åtminstone dom som ligger i riskgruppen å dom som arbetar "nära" människor!
Den kändes i alla fall ingenting...men man ska väl inte ropa hej ännu...kan ju komma senare efter vad man hört!
Efter att Nowa sovit middag så ska jag lämna henne hos Marie å Alvin, hon får vara där å busa medan jag följer me storebror Oliwer på utvecklingssamtal, känner att jag vill göra det i lugn och ro!
Efter det så blir de bara hem å lämna barnen å hoppa in i Lindas bil å köra vidare mot Laxbutiken, vi är ju ett gäng tjejer som träffas regelbundet som har eller ska göra samma op som mig!
Alltid lika kul å träffas:-)
Lägger in lite bilder från helgen då bla Nowa sa på vår promenad: "Jävlaj bilarna kör", hon var arg för att bilarna körde så fort förbi oss:-) Här får man hålla tungan rätt i mun vill jag säga! Sen så har vi även fått planterat våran vintergröna Ligusterhäck!

Inga kommentarer: