onsdag 14 oktober 2009

Besked...

Nu e jag ganska glad...men ändå inte!
Tina på Norrtälje sjukhus ringde mig nu och sa att jag fått en
preliminär op.tid den 14 dec.
Visst e jag glad, men ändå inte eftersom jag inte fick någon förtur pga.
mina ryggbesvär. Hade gärna sett att jag fick min op i nov.
Jag måste ha gått ner 8 kg tills op, annars nekas jag och blir då framflyttad!
Men självklart ska jag göra det, e ju inget snack om saken...ni som känner mig vet
ju att jag kan lyckas om jag bara vill...
Stafan tycker att jag ska börja köra hårt redan nu, 3 mål flytande om dagen....å funderar faktiskt på å göra det! Ska bege mig iväg och köpa ett par riktigt bra Walkingskor på fre...sen jävlar får ni se upp på vägarna:-)
Nu till en annan sak...jag ska jobba ikväll, å de ska bli sååå kul å komma tillbaka i verkligheten igen, behöver komma hemifrån. Och jag ska hålla alla tummar jag har för att ryggen också tycker de ska bli lika kul:-)
Ha de gött så länge....

1 kommentar:

Marika sa...

Kul med besked! Och höll tummarna för att ryggen höll!! Kram
Ps hör av mig i veckan