tisdag 3 november 2009

Vilken helg...

När det gäller helgen så har jag inte så mycket å säg mer än att jag konstaterat att min rygg e helt j-a förstörd, resten kan vi ju ta en annan gång!!
Är just nu lite avundsjuk på mamma å Bosse som befinner sig 2 veckor på Playa del ingles:-(Vill me dit, här e ju inget höjdarväder här hemma i Sverige, grått å trist!
Nu har jag precis varit å lämnat Nowa på dagis, ska göra lite ryggträning å sen vila ett par minuter innan de bär av till jobbet!
Tänkte jag skulle ta me Oliwer en dag nu efter jobbet å vaccinera honom, han tycker själv att de känns helt ok att göra det.
När de gäller julklappsionköpen så har jag inte så mycket kvar å de känns skönt. Fast i andras ögon ser de säkert ut att jag har mycke kvar...men ni ska veta att man har stor familj/släkt.
Ha de så gott allihopa så hörs vi snart igen....

Inga kommentarer: