söndag 8 november 2009

Fars dag...



Idag e det Fars dag...
Oliwer kom inrusandes i vårat sovrum kl 7 idag å sjöng Ja må han leva....Fasen va arg jag blev!
Vi vaknade alla 3, Nowa satte sig upp på 2 sekunder.
Men Oliwer fick snällt gå ut en stund till å vänta innan han fick komma in å gratta pappa tillsammans med Nowa!
Han fick en t-shirt och ett par mysbrallor och så en flaska whisky, så jag hoppas han blev glad!
Sen skulle Oliwer fixa frukost med kaffe å kokta ägg...blev lyckat faktiskt!
Kl 11 begav vi oss ner till Rönnås där vi firade min pappa, han fick en ram med kort på barnbarnen.
Själv har jag så in i bomben ont i ryggen idag så jag fick bli hemma nu när Stefan å barnen åkte bort till Göran, Stefans pappa, men hoppas dom får de bra även där.
Jag har passat på å lägga in lite grejer på Blocket å Tradera, behöver sälja lite.
Avslutar med att visa lite bilder på när jag å Nowa var ute på en långpromenad igår (antagligen den som förvärrat ryggen, tyvärr e det så)

Inga kommentarer: