söndag 15 november 2009

Söndag igen....

Ja då var veckan snart slut, har haft en ledig helg med mycket MYS!!
Idag bär det av till Laholm, det är vi tjejer "tjockisgänget" som ska träffas igen,
och denna gång hemma hos Maggan i Laholm. Maggan har redan gjort sin GBP, och har gått ner såpass så man verkligen ser att hon blivit mindre. Vi är 6 tjejer som träffas och
snart så har 4 utav 6 gjort sin op. Å snart är det även dax för mig...
Började helflyta i måndags...går ganska så bra faktiskt, men igår måste jag erkänna att det var asjobbigt, var sugen på mat hela tiden...slutade med att jag smakade lite på kycklingen å riset som familjen åt, kanske 2 matskedar...efteråt fick jag så dåligt samvete å kände mig värdelös!
Nya tag idag...
Håller just nu på å leta efter en bra å billig Laptop...någon som har något bra tips?

Inga kommentarer: