måndag 23 november 2009

Ledig idag!!

Det har varit en fullspäckad helg med 31 timmars arbete, å de e ganska tufft!
Har inte träffat barnen sen i fredags...så i dag får man mysa extra mycket!
Måndag för min del innebär vägning: Totalt har jag gått ner 11 kg nu, visst e jag väl nöjd men de kunde ju varit bättre, om 2 veckor e jag på väg till Stockholm...då e de nog en väldigt nervös Pauline som sitter i bilen tror jag,men jag håller tummarna för att allt går bra å att läkaren vet vad han gör!
Nu e stakarna uppe i fönstrena och även gardinerna,riktigt mysigt! Bara lite hyacinter och amaryllis som fattas...men de kommer!
Snrt ska jag iväg å köpa glödlampor till vissa stakar å sen blir de lite kaffe.
Stefan slutar 15 idag, han ska greja i garaget, så vi kommer väl inte ses så mkt ikväll!

Men ha de gott...kram

Inga kommentarer: