tisdag 9 mars 2010

TYPISKT...

Ja då har man en febrig liten Nowa här hemma, har en svag misstanke om att hon kanske har halsfluss, hon har nämligen ont i halsen å äter dåligt.
Skulle börja jobba 15 idag men Stefan hade svårt för å sluta tidigare eftersom han slutade tidigare igår så därför fick jag ringa å säga att jag kommer 16 istället, å de gick bra!
Detta är så typiskt, jag som hade planerat att jag skulle ta en långpromenad nu på fm och sen när jag lämnat hene på dagis åka å träna lite , men tji fick jag.
Hade ju även tänkt åka in i morgon innan jobbet, men nu går ju inte det heller, synd.
Har suttit framför tv:n nu i snart 2 timmar å kollat på Lotta på bråkmakargaten, å samma scener hela tiden för hon ska bara se på när lotta fyller år och när Lotta åker tåg, resten tycker hon e lite läskigt.....så jag får spola fram å tillbaka hela tiden.
Jag e verkligen jätteuttråkad........var inte riktigt beredd på det här.

1 kommentar:

Marika sa...

stackars Nowa! Stog om RS viruset i HN i måndags... ungefär samma symptom... Hoppas att hon kryar på sig! Kram