måndag 1 mars 2010

Helt plötsligt passar dom....

Igår var jag i laholm hemma hos Anna, har ju berättat tidigare att vi är några tjejer som ses regelbundet, vi är 6 st varav 5 har gjort en Gastric bypass op.
Hade himla trevligt å nu dom sista gångerna har det blivit utdelning av kläder, eftersom en del har vuxit i från sina å i sin tur kan överlåta dom till någon annan som e större, perfekt!
Själv raffa jag åt mig lite längre shorts, säkert 4-5 st i olika färger, å jag var ju helt säke på att dom inte skulle passa nu men kanske till sommaren, men idag provade jag dom å döm om min förvåning så gick dom på....så vem vet, dom kanske i stället e för stora till sommaren:-)
Å när jag ändå höll på å prova så tänkte jag att jag kan ju lika väl prova jeansen som jag inte fick på för typ några veckor sen, å kan ni fatta....Dom satt som en smäck:-) Å tyvärr e de nog så att jag inte kan ha dom så länge till, för dom e snart för stora tror jag, att kroppen kan ändra sig så trots att det inte har rasat i vikt direkt, HELT OTROLIGT!!

1 kommentar:

Marika sa...

ååå så roligt! den känslan har jag bara haft efter jag fick Amanda!!! Ses på fredag! Kram