måndag 29 mars 2010

Ledig i 2 dagar....

Ja nu har man gjort helgpasset för denna gången, ska bli riktigt gött å va ledig i 2 dagar, men vädret kunde ju varit bättre, regnet de bara öser ner...TYVÄRR!!
Sitter just nu å väntar på att Nowa ska vakna, hon lade alla sina nappar å snutte i en påse igår å ställde utanför ytterdörren, Tomten ska ju hämta dom. Sen grät hon i 1 1/2 timme men somnade gott till slut i alla fall å sover fortfarande....utan napp å snutte, helt otroligt.
Så nu står en jättefin cykel utanför dörren å väntar på henne, för tomten skulle ju lämna det till henne när hon lämnade sina grejer.
Jag hittade en jättefin begagnad rosa cykel på Blocket, så jag åkte å hämta den å döm om min förvåning...den var finare i verkligheten än på bilden, ser knappt använd ut...så ibland
ska man ha tur, 300 kr så de var som hittat.
Så det blir nog en liten tur med den sen, men först kommer Jenny å Elsa hit, skulle kommit på fika men jag har skickat sms å föreslagit att dom kommer på frukost istället, men inte fått svar ännu, måste ju veta så jag kan åka å köpa färska frallor å koka lite ägg.......MUMS.
Ikväll ska jag å mamma på modevisning i medborgarhuset, ska bli riktigt kul eftersom man känner dom flesta som ska gå modeller, så det ser jag fram emot.
Ha de gött så länge.......

Inga kommentarer: