torsdag 4 mars 2010

Mystorsdag....

I dag har varit en helt underbar dag bara...älskar när solen e framme.
Började morgonen med att först äta frukost ihop me barnen å sen bar de
iväg för Oliwer till skolan.
Strax efter 9 promenerade jag å Nowa in till samhället, först gick vi å tog ut pengar sen mötte vi upp Frida utanför Gööks, gick in å köpte frallor å muffins till fm-fikat.
Var en sväng om konsum med innan vi gick upp till Frida å fikade, sen så färgade jag hennes hår...medans vi väntade på att de skulle sköljas ut satt vi å kollade i fotoalbum, himla kul.
Vid halv tolv promenerade jag å Nowa hemåt igen, hon somnade i vagnen å sov gott en stund.
På em har vi inte gjort så mycket mest tagit de lugnt.
Just nu sitter vi framför barnprogrammen, jag å barnen, Stefan e inne i stan å kollar på WIC matchen ihop med jobbet.
Barnen fick bestämma vad vi skulle äta idag, det blev pizza.
När barnen har somnat ska jag kolla på en film "Allt för min syster", å bara krypa upp i soffan under en filt med en massa levande ljus å en brasa som brinner...MYS!!!!
Eftersom jag går på å jobbar i morgon kl 15 å sen dubbelpass resten av helgen så får man ju passa på å njuta idag.
I morgon bitti bär det av till Marika å Amanda...ska bli kul å träffa dom.

Inga kommentarer: