fredag 19 mars 2010

Står helt still....

Nu var de ett tag sen jag skrev å alla frågar hur de går med vikten....vill ju hellst inte skriva förrän delmål 3 e uppnått, men som det ser ut nu lär de väl dröja...det står just nu still på -32 kg.
Så nu vet ni hur det ligger till...men jag återkommer om vikten när 3:e delmålet e uppnått.
Annars så har det varit en vecka full med jobb, så jag känner att denna lediga fredagen e jag väl förtjänt, de e ju inte så ofta man e ledig en fredag, jobbar man inte dag så jobbar man kväll.
Nu ska strax syster Frida komma å hälsa på, var meningen att vi skulle gått en långpromenad, men när man kollar ut så vill man inte det, regnet det bara öser ner...men visst de e ju så att de finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder....men jag äger inga regnkläder.
I kväll blir det bara lugnt...blir nog hemmagjord pizza tror jag å sen SÅ SKA DET LÅTA, äntligen, älskar de programmet.
Å i morgon blir de PARTY....YES!
Har sett fram emot denna tjejfesten länge nu, det ska bli kul å alla kan verkligen komma...Så Tina, gör dig redo för en hejdundrande fest, för du anar inte vilka du bjudit:-):-) Vi e sååååå laddade.

1 kommentar:

Anonym sa...

Pauline!! Jag va redo och jag längtade galet mycket efter er och när ni väl kom så hade jag skitsköj!!! Ni tjejer e ju helt fantastiska. Så detta MÅSTE ju göras om SNART. Eller? För du va ju så pigg dagen efter och dagen efter det ;)) Puss och kram Tina