onsdag 29 september 2010

Solig ledig dag.

I dag e det riktigt fint väder, soligt å grannt.
Har varit en sväng i stan med Nowa, Kim å Wilda.
Ficka handlat lite gympakläder till Nowa.
När vi gick där i stan så lossnade rätt som det var ett hjul på Wildas barnvagn,
mutter å grejer bara ramlade av, helt sjukt...kunde ju gått riktigt illa. Jag säger bara
REKLAMATION, sånt får ju bara inte hända...vagnen kunde ju ha vält!!!!!
Vi fick i alla fall skruvat ihop det provisoriskt med fingrarna, men de var inte det lättaste.
Sen så tog vi en fika på Gallerian, alltid lika mysigt.
På vägen hem stack jag å Nowa å handla lite å sen hem å åt.
Nu känner jag att jag måste blogga lite , för i em ska vi lämna in våran dator som bara krånglar....kommer bli knäpp utan den tror jag...:-(:-( och medans Stefan gör det så ska jag träna, skönt.
Nej nu ska jag ut å njuta av de granna vädret tror jag.....


Hej svejs....

1 kommentar:

Marika sa...

det är ju värsta mardrömmen!!!Har hört såna vangnar som handtaget lossnat när föräldrar varit på väg upp för en trappa, USCH!!! Någon dator ännu?? KRam Marika