måndag 6 september 2010

Börja träna...













Börjar me lite bilder från i sommar när Kim å Anna hade sin fest:
Nu har jag bestämt mig, på ons ska jag börja träna regelbundet igen.
Så träningskläderna som ligger i garderoben: Nu e de bäst ni dammar av er
å e redo, för de e jag:-)
Mina träningsskor e ganska utslitna, men dom får gå ett tag till, får väl önska mig nya i julklapp...tror dom e ca 11 år gamla:-)
Känner att jag skulle vilja använda mig av min kreativitet här hemma någon dag me, har
en pall och en gammal skänk/byrå som jag skulle vilja måla om...ja,vi får se hur de blir med den saken.

Just nu sitter jag å funderar på om Kim ligger på förlossningen å gapar, ringde henne innan å ingen svarar, å sen så såg jag inte Fredde när han körde till jobbet i morse heller...han brukar ju alltid köra när Oliwer väntar på bussen å eftersom jag brukar ha ett öga på Oliwer så brukar jag ju även se Fredde...men inte idag, Hm,hm...
Nej nu får jag nog sätta igång å göra ett litet röj här hemma innan man ska iväg å jobba...ikväll kommer mamma hit å passar barnen en stund medan Stefan e på övning me brandkåren, men hedanefter har jag försökt lägga mig ledig mån.kvällar så vi slipper vara beroende av barnvakt å sen ska Nowa även börja på gymnastik dom kvällarna:-)

Hej hopp å ta vara på er.....










Inga kommentarer: