torsdag 23 september 2010

Myskväll...

Idag har det varit en kanondag, bla. har jag träffat Kim å Wilda, Apt på jobbet och direkt efter de så var det ju dags för myskvällen hemma hos mig me mina kära jobbarkompisar, tyvärr var de några som inte kunde komma men vi blev ju i alla fall 11 st, å 2 små bebbar var det me...Otto å Gustav, så söta.
Vi åt å drack gött...men helt plötsligt skulle flera hem, blev rent chockad...jag som hade förberett en massa grönsaksstavar å olika dip, så här finns ju MASSOR utav det kvar nu.
Ja,ja vi hade i alla fall trevligt så länge det varade...åtminstone vi som var kvar.
Nu sitter jag här i min ensamhet, Stefan har gått å lagt sig, ska ju upp vid 04 å jobba å barnen sover sött i sina sängar.
I morgon är det ju studiedag å dagis å skola har stängt, så jag e ledig...å ni kommer inte tro mig men jag är ledig fre,lör och sön....SÅ GÖTT, så i morgon när Stefan kommer hem vid 12 så är det jag som tar bilen å kör till Kungsbacka för lite shopping, helt själv...sååååå underbart med EGENTID å den kan ju inte utnyttjas bättre än till å gå i affärer å njuta, inga barn som drar mig i armarna å vill hem eller tjatar på att dom ska ha de å de, å jag ska verkligen njuta, jag lovar.
Jag har även fått ihop en kväll då jag kan åka å träna...på Måndag, för Stefan ska inte på övning då...så det får äntligen bli träning för mig, behöver det.
Nu ska jag gå å nana, ska bli såååå skönt.
Ha de gött allihopa.....

Inga kommentarer: