fredag 27 augusti 2010

Åhhh vilket underbart väder...


Jobbat 7-16 idag, å när man slutar möts man av strålande solsken som förgyller tillvaron å gör att man för ett litet ögonblick glömmer hur ont man har i ryggen..,har insett att vi verkligen måste ha de riktigt tungt på jobbet...har varit ledig i 4 veckor å inte alls haft ont...och så nu efter 5 dagar...så känner man verkligen att man lever, ska det behöva vara så här? Ska man behöva få så ont av sitt jobb? Är de värt det? Jag har bara en rygg, eller? Många frågor dyker upp...men saken e ju den att jag trivs så J-A bra med mina arb.kamrater, dom e dom BÄSTA...Tur jag har er, annars hade jag inte stått ut en sekund till, så det så.
I morgon ska jag visst ut med några av mina arb. kamrater, vi ska ut å käka å ta ett glas eller fler...ska bli nice, hade nämligen förträngt att jag skulle detta, men allt för dom.:-):-)
Så i morgon hoppas vi på lika fint väder, för på fm ska Stefan jobba å jag tänkte hitta på ngt mysigt med barnen...Hej,hopp

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni måste se till att få lyftanordningar på jobbet! Som de har på Solgård.
Judy

Pauline sa...

Vi har lyftanordningar, men det hjälper inte för de är oftast dom som inte behöver de som är tyngst och sen allt annat som vi måste göra runt om vårdarbetet.